Sovmorgon= vilket skämt

Idag har barnen studiedag så jag har ledigt från jobbet. Igår kväll la vi barnen lite senare än vänligt med förhoppningen att de skulle sova lite längre, jag gick dock o la mig när barnen väl somnat eftersom jag känner mig riktigt kraslig.

När vaknade då barnen jo 30 minuter senare än vanligt, så sovmorgon på Hela 30 min....

Jag känner mig fortfarande krast lite snorig lite konstig känsla i halsen och ont i skallen, pepprar just i mig massor av apelsiner, kiwis och Aloe Vera dryck.

Senare i eftermiddag skall vi åka till frissan med Felix har har ett burr av dess like just nu. Ska lägga ut förre och efter bilder i kväll.

Sedan blir det bara och packa väskan inför Barca imorgon.

Ha det gott


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0