Jaha då börjar jag berätta

Va ska jag börja denna otroliga berättelse någon stans??

Jag gjortde min "sista" riktiga updatering i mitten på april, fick en sån antiblogg känsla. Vill inte se eller höra ett ord om blogg.

Sedan gjorde saken inte bättre att man blev helt upptagen med jobb, möten, plugget m.m varenda kväll(jag brukar ju oftast bara uppdatera på kvällar) Det e så jävla otroligt mycket i skolan så man blir galen, man känner för att skita i allt, men så tänker man ne har jag pröjast typ 40`000 så ska jag förhelvete klara skiten oxå.

Jag va så trött att ja bara stupade i säng när jag steg inanför dörren på kvällen. Blev typ osocial med allt.

I denna veva började jag stort fundera på varför jag e så trött? Varför orkar jag inte?? Ja Frågorna va många ?????
Kanske beror det på hur jag lever??
Vad äter jag igentligen????
Ska jag leva livet så här??

 Ni som känner mig behöver inte bli oroliga för mig nu:-) )

Ni som följt min blogg vet oxå hur många gånger jag försökt att gå ner i vikt, med alla möjliga metoder och hur jag och några andra bloggare haft steg tävlingar till förbannat många steg. Jo jag har på detta sätt lyckats gå ner LITE för att sedan typ gå upp lite och ligga där.

Jag började titta på min kost, ojojojojojojoj va konstig den är..........bullar, godis, läsk(jag till och med smyg åt godis på väg till jobbet och slängde skräpet där) Typ allt för att hålla mig pigg. Upp och ner gick humöret :-)))

Jag har slutat käka allt det där, och på bara 1,5 - 2veckor så började kollegorna på jobbet undra om jag gått ner i vikt eftersom de tyckte kläderna hängde lösare än vanligt och att jag verkade piggare o gladare. -Inte vet jag svarade jag. Det första jag gjorde när jag kom hem vara att ställa mig på vågen -3,5 kg. Helt otroligt.

sedan har jag fortsatt att äta bra och att röra på mig(och att röra på mig betyder inte värsta tränings freket) utan vardaglig motion och gymmet en gång i veckan/ varannan vecka. Beroende på vad jag känner för.

Idag har jag gått ner hela 9kg är tillbax på den vikt jag hade precis innan jag skrev in mig för mitt första barn.
Jag har gått från stl 33-32(tum) på jeans till 29-28
från 42-40 till en 38-36.

Mår så Jävla bra OM INTE DETTA HADE HÄNT................................................. Fortsättning föjler..............

Kommentarer
Postat av: lena

Fasen va gött! sååå mycket som 9 kg!!! då kan du få till baka din jeans för jag kan inte ha dom ;)



Måste få till en fika nästa vecka!!!!!



2011-06-30 @ 15:19:16
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0