Godmorgon Torsdag

Inte lika fint väder idag:-( men men det funkar det me.

Idag ska jag först fixa en massa ärenden så som åka och lämna tillbax massa böcker på biblioteket + att låna några nya om näringslära och anatomi, det e bra om man e förberedd innan kursen startar.
Sedan blir det lite kompleterings handling till min svenska pärm.
Lite mat handling m.m.

I kväll blir det träning igen- många kanske tänker shit kan hon träna när hon fått en "typ" wiplash... o har ont i rygg och nacke.

JA DET ÄR DET ENDA SÄTTET ATT SLIPPA SMÄRTA, jag har gjort ett test som visade sig att jag måste få upp muskelaturen i långisimus. Jag har fått bra övningar som jag ska göra och det hjälper skit bra.
O ju mer musklerna får träning ju mer ökar blodflödet och jag blir bättre, ska dock inte träna för mycket.
Det blir gymmet 2 dagar iveckan (nu när jag har tiden eftersom jag har semester) med dessa övningar och sedan blir det långpromenader 2-3 dagar i veckan.

Men jag har fått mycket positiva resulta, jag slutade käka godis, bullar, ja allt sockrigt i april och med dagens träning så har jag losat 8-9 kg och 9-10 cm i midjan.

Tidigare i veckan vart jag tvungen att köpa nya brallor och från att ha haft stl 42 i jan till 40 i april till att kunna köpa både 38 och 36 som nu i veckan e sjukt :-) för en sak ska ni veta jag tränar inte ihjäl mig och jag kan äta lite godis bullar m.m. Men i måtlig mängd.

Ne dax att käka frukost och städa upp och sedan få iväg älsta och yngsta barnen till barnvakten.

Ha det Gött

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0