Kanske

Det är kanske dax att skriva en liten trudilut här inne idag. Dagarna bara springer iväg utan att man hinner blinka.

Igår hann jag med att gå på ett vattengympa pass,
 Jag och alla tanter som Fredrik säger. Ja jag är nog minst 12 år yngre än den näst yngsta men det är så otroligt skönt att hoppa runt i vattnet och det avlastar min hand mycket bra, och jag fick rek av läkaren att gå på vattengympa SÅ DET SÅ.........

Annars så blir det otroligt mycket plugg just nu, och mer måste det bli de närmsta dagarna. I helgen som kommer är det till och med skolhelgen.
Det vill säga att på Lördagen är jag på skolan mellan 12-18 och söndagen mellan 9-17.

Ne nu ska jag äte färdigt min icke upp ätna efterrätt och sedan blir det mer uppsatts skrivning.

Ha det.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0