Brottas

Brottas det är vad jag gör just nu. Jag brottas med tiden för att få den att räcka till. Hur gör man.
Har tusen saker jag måste göra.

Just precis nu så skickade jag i väg en uppsatts till skolan, och nu är det dax att börja med den andra eller rättre sagt nr 5 i ordningen. Sedan är det 3 pärmar som skall göras m.m.
annars brottas jag med en massa övertid på jobbet och att kunna vara med Alma på sin "nya idrott" skridskoskola.
Hon fölljer värkligen mina fotspår - jag åkte konståkning under ett anta år när jag var lite. Hon har bara åkt 6 gånger men än så länge är det såååäåååå roligt.


Idag fick vi i allafall bokat vår resa till Barcelona:-) Vi skall åka 4/3 - 7/3 utan barnen, det blir konstigt att vara utan dem så länge, det har vi bara var över en natt förut.

Ne nu är det värkligen dax för mig att gå till sängs, behöver all sömn i världen nu när jag känner min så slut i kroppen av allt slit på jobbet och med skolan.

Go natt mina läsare


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0