Problem

Problem upp över öronen just nu. Först har stackars Alma jätte problem i sin klass. Inte för att det går dåligt med skolarbetet utan med två pojkar i klassen som inte är som de ska.
På mindre än 6 månader så har den odinarie läraren tagit tjänstledigt så de fått en inhoppare, de här två pojkarna har också gjort att 4 barn varav alma inte vill gå till skolan och har typ migrän huvudvärk var och varannan dag.

Det är ett par händelser till som har hänt men som jag inte väljer att ta upp här men
Jag är så förbanad på skolan och rektorn som inte tar tag i det här, så jag har akut tagit ledigt i morgon och på fredag.
Jag kommer vara med i klassen i morgon som pedagog och jag kommer efter det att ha möte med rektorn.

Va fan ska det behöva gå till på detta sätt i en 1:a klass??

Fan vad dåligt sammvete man har när jag måste jobba hela tiden för jag precis bytt jobb och få höra att detta händer i ens barns klass, och att man tyckt Alma larvar sig när hon inte vil gå till skolan.

Så man kan minst sagt säga att jag har problem på hemma fronten - samma sak på jobbet där vi fått in ett barn som hela tiden biter/river m.m här får vi punkt markera men eftersom vi bara är två har det varit svårt. men idag fick vi klartecken att vi skall få ta in en på timmar för att klara av denna sits.

ne dax att tänka på något annat

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0