Pantad

Fan vad trött man blir på pantade människor som bara skyller på annat.

Om jag mår så här av vad som händer i Almas skola och klass hur mår då inte Alma?!

Idag efter jag gått från skolan så hade tydligen, någon satt igång brandlarmet. Almas klass var på väg in från lunchrasten och de såg vem det var........men han gjorde så klart inget......

Va fan är skolan på väg???
Skall man vända sig till media???
skall man byta skola????
skall man själv behöva vara där hela tiden???? ( förlora arbets inkomst )
Skall man själv ringa in skolpsykologen???


Fan vad förbanad jag är på allt just nu, och mitt i detta kaos med skolan skall det bli rörigt på jobbet och min pluggande blir strulit som fan.



BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: Pernilla E

Annika H är med i klassen hela dagen idag. Jag eller F skall försöka vara med någon dag nästa vecka. Såg du mailet igår kväll. Vi får väl hoppas att specialpedagogen kan tillföra något.



Hoppas våra flickor snart får må bättre i sin klass.

Kram Pernilla

2011-02-04 @ 08:36:25
Postat av: Maria

Jag blir svinförbannad och ledsen när jag läser detta. Klart man inte ska behöva sitta med som en hök i klassrummet. Vad säger skolan och styrelsen? De måste ju för fan ta tag i problemet!!!

2011-02-04 @ 12:59:07
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0