Helgen går så fort

Nu är snart de sista helg timmarna förbrukade och det väntar en ny arbets vecka.

Helgen har jag som sagt förbrukat i skolan med kvadratrötter, kvoten ur m.m. Det har blivit Många timmars stilla sittande med matte ojoj. I lördags blev det lite 30 års firande för en god vän till Fredrik så jag kan medela att jag e skit trött och har huvudet helt fullt.

Denna vecka ska jag "bara" arbeta  i 3 dagar för på torsdag har alla barnen studiedag och på fredag åker vi till Barcelona.

Men det blir ingen vila för fram tills vi åker måste jag bli klar med en uppsatts och nästa uppsatts skall vara klar i nästa vecka,så det blir att jag får ta med mig lite jobb dit. Jag har även "bara" tre veckor på mig att färdig ställa två ämnes pärmar, Geometrin och konst pärmen. Jag fattar inte hur jag ska hinna.

Ne dax att fortsätta plugga och försöka vara lite social med gubben sin för skol helgerna ses vi inte så mycket.

Ha det

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0