Måndag 8/8

Idag är det den allra sista dagen på semestern, imorgon e det dax att börja på mitt vanliga jobb igen.

(googlebild)
Jag har ioförsig jobbat lite, eftersom jag har fått ett nytt "extra" jobb, och där ska jag jobba ca 2 timmar idag, jag ska även hämta upp lite papper som jag måste läsa och öva in.

Det ska faktiskt bli skönt att komma igång att arbeta efter så lång tid med barnen, barnen har de senaste dagarna haft en trisstes och klätrat på väggarna.

Idag blir det att va lite social oxå, då Malin är här från Barca.

Ikväll blir det ett bodycombat pass tillsammans med Freddan och kanske får jag med en kompis oxå.

Ne dax att fortsätta att fixa och dona här hemma, jag måste packa oxå för imorgon kväll drar jag på utbildning.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0