Jösses

Om två timmar har det gått en hel vecka sedan jag uppdaterade er på läget, varför detta då?!
Jo för som vanligt händer det sjukt mycket i mitt lilla liv.

Jag har gjort det gamla vanliga som att plugga, börja jobba igen efter semestern m.m.
Men sedan har jag gjort två snabba dagar från göteborg till västerås på utbildning med två grymt roliga tjejer jag aldrig träffat förut(från min nya arbetsplats på gymmet) Vilket e en annan historia om någon nu skulle vilja höra den!?

Sedan har det vart mycket att umgås med Malin och Ivan som vart på besök från Barcelona.

Mer jobb på gymmet och en hel del php er som ska göras.....

Som sagt massor av roliga saker som hänt.

Nu måste jag säga God Natt ska till skolan i mon.....


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0