Godmorgon

Godmorgon på er. Har precis lämnat kidsen på skolan respektive "dagis". Idag väntas igentligen jobb i eftermiddag/kväll men jag känner mig inte bra så jag funderar på att vara hemma idag, har mått illa precis hela natten och det har flimrat för ögonen. Kanske beror detta på att jag sutit framför datorn hela dagen i skolan igår och även när jag kom hem plugg,plugg plugg.

Ska nu om en liten stund lägga mig och läsa massa böcker för att få info så jag kan börja med uppsatts nr2.

I övrigt så ska Alma till tandläkaren i eftermiddag och det är också föräldramöte på dagis= Fredriks göromål idag.

Ne dax att ta tag i den tråkiga tvätten innan jag måste läsa.

Ha det gött.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0