Godkänd

Jag började ju en utbildnimng i november, jag ska läsa upp min Montessoripedagogik. Jag är nu utbildad upp till 6år och skall nu läsa upp till 12år.

I förra veckan var första inlämningen av en uppsats- jag har haft sådan ångest över denna uppsats eftersom jag satt och skrev allt på den bärbara datorn(uppsatsen ska mailas in) och helt plötsligt så e Felix där och pillar i ett obevakat ögonblick och allt blir skrivskyddat, du kan inte ens gå in och kopiera och föra över till nytt dokument. Så det blev bara att hasta ihop och maila in i sista sekund. Som sagt ångest i flera dagar över denna uppsats. Idag när jag slog på datorn och kollade mailen i vanlig ordning var däe ett svar från läraren.Ångest igen över att den behöver göras om. MEN JAG BLEV GODKÄND:-)..........

På tal om något helt annat nu när jag pluggar så har jag märkt att jag blir så himlans trött i ögon och får skit ont i huvudet. så igår vart jag hos optikern. Sist jag var där så upptäcktes en grå starr i höger ögat som opererades sommaren 2007, efter operationen gick bra och jag fick bättre långsyn en jag haft innan. Men nu ser jag bara 55-60% på lång håll närsyn har jag inte haft på det ögat.

Nu skall jag iallafall få progresiva glas ögon som jag alltid ska ha på mig, då kan jag få 90-95% långsyn och lite när syn. För bara så lite som 4600kr. Fan va allt nödbändigt skall kosta så mycke.




24 dagar kvar........


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0