Skol helg

Nu är skol helgen avklarad.

Helgen började med ett läkarbesök hos handkirurgen på salgrenska. Det kommer bli en tredje operation.:-(
Handen är så fuckt(vilket jag redan vet, efter som jag har så jävla ont) Eftersom jag har så jävla ont jämt så finns det bara en operation kvar att göra en stel operation. När dom gör den får man gå i gips mellan 8-12 veckor och efter det med skena iallra största försiktighet i ca 4-6 veckor. Vilket betyder att jag inte kunde jobba på typ 12 - 18 veckor. INTE bra när man precis bytt jobb.

Inte så bra för skolan heller, kan ju inte missa typ halva kursen.

Inget jag direkt ser fram emot att göra direkt. Läkaren skulle sätta upp mig på kö, men jah hoppas att det dröjer ganska länge tills det blir op dax.

I skolan idag var det en jätte inlämning på en ämnes pärm( hoppas det går bra) Fick en ny bibba med papper som jag skall skapa en geometri pärm av(luntan med papper ligger på ca 250st) Många av de geometri uppgifter vi gick igenom och då snakar jag ålders gruppen 6-9 år och 9-12 år var sådana saker jag gjorde på högstadiet så ja tror att ett barn lär sig så mycket i en Montessoriskola, tänk bra om jag hade fått allt detta konkreta material när jag var liten............säger bra att jag fick så många aha är det så man räknar ut och aha är det så......

Ne dax att sova imorgon börjar vi med inskolningar.'

Sov gott

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0