Sjukt

Idag äntligen fick vi massor av möbler till förskolan, helt sjukt massa saker tror ingen haft någon koll på vad som har beställts. Vi fick typ 5st vagnar med skålar,tallrika, glas m.m sedan 3 vagnar med olika möbelsatser och typ en soffa + ca 4 påsar med ännu mer saker. Allt har inte kommit heller för tydligen skulle vi få ännu mer saker på måndag
Vi har packat upp massor och nu har vi landat på att en rågad vagn med saker ska tillbax, som sagt helt sjuk. Vi får se på måndag om vi har användning för de sakerna?!

Denna veckan har jag jobbat 44 timmar och imorgon skall jag till jobbet igen för att vara bejälplig(hur de nu stavas) när föräldrar kommer dit för att montera och sätta upp alla saker som vi faktiskt ska ha. Det kommer bli så bra, måste faktiskt säga att det är en helt underbart föräldrakopperativ med montessoripedagogik som jag börjat jobba på.

Ja ja de e bara att ta att det blir mycket denna och även nästa vecka pga allt jobb + skolarbetet har typ lagt mig tolv varje dag eftersom jag har två viktiga inlämningar mitt i allt.

Måste fortsätta plugga.

Natt i natt på er.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0