96 timmar

Om 96 timmar sitter vi på flyget på väg till Gran Canaria. Ska bli så extremt skönt att få lite semester.
För min del är det nästan som jag efter semestern börjar ett nytt liv.
Jag har släppt alla gamla jobb och andra knasiga saker jag gjort, när jag kommer hem är det ett nytt jobb och mina studier som jag har. Jag kommer ha massor av mer tid för kidsen mot vad jag haft sedan i sommras då jag jobbade kväll i butiken här på hemma plan.

Ne nu ska jag inte babla mer har massor att göra innan vi ska åka
# få klart min uppsatts
# Tvätta i massor
# Vika tvätt
# Plocka fram resväskorna (va dom nu e)
# Skriva färdigt inskolnings pappren
# Åka och fota skolmateriel

Ni ser ju en hel del saker kvar, dax att kavla upp armarna och hugga i.

Ha det

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0