Va ska man säga

Hopplöst fall kanske.
Jag har aldrig tid att blogga nu mera. Och när jag väl sätter mig är det alltid något som jag ska hinna göras i mellan. Exakt så vart det vid förra inlägget som jag skulle spara i utkasstet men råkade publicera istället.

Som sagts I Fredags trännade jag på gym med min arbetskompis, mycket roligt och bra att ha någon som säger till att man ska göra si och så.

I lördags åkte hela familjen till Danmark för att komma hemmifrån lite grann. Det vart ett regningt Danmark men barnen var ändå nöjda, det blev både en middagslur och en tidigt kväll med en godnatts sömn innan det var dags att ta båten hem igen.


Idag är det fotbolls träning i vanlig ordning för Lucas.

Lucas på väg till Fotbolls träningen förra måndagen.

Imorgon skall jag till sjukhuset för att göra ultraljud på mina blodkärl, Äntligen skall jag få det gjort "bara" väntat på detta i 7månader nu.

Ne nu är det snart dax att åka och hämta kidsen, på skola och dagis och sedan börja det vanliga bestyret med tvätt, disk och mat m.m.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0