Skattkarta

Idag är det klämdag och jag är nästan ledig från jobbet, skall bara ner en snabbis och fixa lite  planering som skall vara färdig inför nästa vecka. Så jag är på jobbet mellan 12-14 är det tänkt.

Efter jobbet har jag som plan och ta ett pass på gymmet(undrar hur det skall gå)


Just nu försöker jag blogga och rita en skattkarta till Alma och Lucas de skall efter Lunch få leta efter Fredags myset, som de kan ta med till Farmor medans jag åker till jobbet.

Imorgon åker vi alla en snabb tripp till Danmark, skönt att ta ett litet brake i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul med Danmark!! Vi ska dit den 5 juni, med bilen över dagen. Hoppas på fint väder då så man kan sticka ner till stränderna i Skagen.



Nån träning i veckan som kommer kanske? Spinning på mån?

2010-05-14 @ 09:21:24
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0