Mer tid till

Ja ha nu har man nästan avverkat ännu en jobb vecka.
Jag tycker det är så svårt att få tiden att räcka till(jag har sagt det förut) men det stämmer, i denna vardag skall man hinna med hämta lämna barn på skola och dagis, handla,laga mat, diska,städa, umgås med familjen m.m. + att man skall hinna jobba på två olika jobb och jag vill väldigt gärna lägga mer tid på träning. Jag närmar mig 30 och vill inte vara en soff potatis som bara sitter hemma..Men har man tre barn, man och ett hus har man svårt att få ihop det.
Jag önskar mig mer tid.

Igår var det en ur personalen som vart ledig vilket innebar att jag fick jobba över 3timmar, jag som i vanligafall har ganska korta dagar kände av det i huvudet. Mycket trött och segt i både kropp och knopp idag.

Imorgon har jag hundjobbet sedan ska jag försöka få handlat lite med min mamma. Måste även få handlat en present som Lucas skall ha med sig när han skall gå på kalas på söndag.

Ne dax att vila de blå ett par timmar.....


 

Kommentarer
Postat av: Lena

Känner igen de där... å då har jag bara ETT barn ;) hur ska detta gå ;)

2010-05-11 @ 22:42:17
URL: http://sorvas.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0