Maj

Det är redan Maj månad. Tiden bara flyger förbi.

Vad gör vi här då???
Jag vad gör jag igentligen???

Jo för det första försöker jag ta tillvara på tiden med mina barn, sedan blir det massor av jobb, jobb och jobb. Efter det försöker jag klämma in lite träning.

Det där med träning - var på gymet med ptn och fick ett par övningar, vilket skämt tyckte jag och det känndes knappt att jag gjort något när jag gick därifrån. Men shit vilken tränings värk jag haft nu i 3dagar, jag brädde på den med ett spinn/styrka pass igår kväll.

I helgen har Lucas vart på kalas och i går förmiddag var vi på dop.

Snart är det dax att förbereda middagen och efter det är det skall Lucas ner till fotbolls träningen.

Ha det gött


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0