Tråk Tisdag

Idag är det en riktigt tråkig tisdag regnet bara öser ner. Om man nu sa se det positiva i att det regnar är att snön försvinner:-)

Kanske kan man snart få se.


Barnen har kommit på någon fix idé att de ska bråkas varje dag om vem som ska gå först/sist ner för trappan varje dag. Man kan faktiskt bli trött för mindre.


Nu är alla tre på skolan och dagis. Felix inskolning går skit bra han tycker det e jätte roligt på dagis. Han skinner upp som en sol när han kommer dit. Han bryr sig inte heller om att jag säger Hejdå och går.

Idag skall jag hämta honom vid 12 då det ätit lunch, imorgon skall han sova där för första gången( inte riktigt första gången han har powernappat i en vagn på gården igår)

Det är både för och nackdelar med att skola in barnen när de är så här små. Både Lucas och nu Felix var/är runt året när de skolades in, jag måste säga att det vart mycket lättare med dom. Alma hadde vart hemma med mig så länge och hunnit "vänja sig med att det var hon och jag, det tog mycket längre tid att skola in henne det var mycket gråt och extra tid innan hon accepterade att bli lämnad på dagis.

Ne nu skall jag fortsätta att jobba med att framställa ett massage kompendie till min hundmassagekurs.

ha en skön tisdag så kanske vi höres i kväll

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0