Tisdag

Idag funderar jag på om jag skall ringa vårdcentralen för felix skull, han e lite snorig och hostig, och varje gång har han är det får han ont i öronen 2 av tidigare 4 gånger vi kollat har han haft öroninflamation. Det är alltid bättre att kolla en gång för mycket än förlite tycker jag, så har man tur kanske man kan få en tid.

OCH

Ja Lena jag kramade Felix från dig igår.

Till dig annonyma person säger jag bara så är sjukvården tyvärr. Inget att göra bara att gilla läget.

Annars händer det inte så mycket idag eftersom mitt läkar besök ställdes in:-(


Kommentarer
Postat av: felli

fin blogg :)

2010-03-10 @ 01:26:45
URL: http://endastfelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra, då akn jag vara lugn ;)



Kram Lena

2010-03-10 @ 02:17:45
Postat av: Anonym

Bra, då akn jag vara lugn ;)



Kram Lena

2010-03-10 @ 02:17:45
Postat av: Anonym

Det var inte alls meninngen att vara anonym. Skrev mitt namn i "namnraden", men det måste ha fallit bort.. Tycker iaf det är trist när sjukvården är sådan att de inte har TID att ta hand om smärta.

/Erica (skriver namnet här med så faller det inte bort igen s)

2010-03-10 @ 11:47:12
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0