Onsdag 3/3

Är faktiskt ganska utsövd trots att jag gick och la mig ganska sent. Inga barn som vaknat 100gånger i natt vilket märks på en själv när man fått sova. Efetr pogrammet igår fick jag faktiskt mig en liten tanke ställare, jag kan ibland bli sur och muttra över små saker. NE dax att ta sig ikragen och bli lite mer positiv.

Idag är det ganska kallt igen 11 minus.

Eftersom det är Onsdag är Lucas ledig från dagis,  skall han i vanlig ordning gå på simskola. Snart dax att åka dit.
Ikväll är det hunsim som gäller.

Annars händer det inte så mycket denna Onsdag
Imorgon däremot blir det Tandläkaren med Felix och Hälsokontroll med Alma på skolan.

Ha en underbar Onsdag.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0