Ganska ok

I morse när vi vaknade så vart det grått och trist igen, barnen fick som vanligt för sig att de skulle grina om vem som skulle gå först i trappan.

Eftersom det är onsdag så är det Lucas simskole dag och Felix har fortfarande "inskolning" med idag är det sovdag för honom så han är fortfarande där, så jag och Lucas har vart själva idag. Jag måste erkänna att det e skönt att bara kunna ängna all min tid på 1 barn ibland.

Så efter att vi lämnat Alma på skolan och Felix på dagis åkte vi ner till Landvetter för att lämna in ett paket med kläder jag sålt på Tradera, vi lämnade även in den mjölkfriagröten som var mögel i.
Eftersom vi fortfarande var tidiga så svängde vi in på ICA MAXI i Göteborg och köpte några hallo kitty T-shirts till Alma en polisbil till Lucas och 2 pyjamasar till Felix.

Sedan till simskolan där får jag lite små panik på Lucas som inte vill göra som simskole fröknarna säger han vill inte vara med o sjunga och leka han vill simma..... Jag pratade med henne efter och hon sa att Lucas e duktig och att hon rekomenderar att han hoppar över en grupp så att "leken" försvinner så han får simma mer.

Om ca 1 timma skall vi ner till skolan och dagis o hämta. sedan är det dax för mig att åka till jobbet igen. Dagarna bara flyger förbi sakerna på  ATT GÖRA LISTAN är snart uppe i över 100 punkter och nästa torsdag gör jag min första "riktiga" jobb dag.
Riktiga och riktiga Hundjobbet är också ett riktigt jobb men jag ser det mer som kul på torsdag nästa vecka börjar jag jobba på mitt gammla jobb i barnomsorgen.

Hur ska jag hinna få gjort allt jag vill och behöver göra?

Ne det är bara att sluta att fundera och bara göra det som skall göras eller hur?!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0