Fredag Morgon

Godmorgon
Igår åkte jag faktiskt in med min hand med samrådan från ortopeden, eftersom min skada i handen är så stor är det väldigt stor risk att något spricker upp när jag ramlar eller tjongar i den på annat sätt.

Lite smått panik artat e det när de säger att man skall åka in medän gång och man har Felix hemma, klockan var ca13:00 och det skulle dröja minst 2 timmar innan Fredrik skulle komma hem.

Jag gjorde faktiskt så att jag hämtade upp Alma på skolan så fick hon följa med upp till sjukhuset. Vi fick sitta o vänta i barnrummet och sedan satt hon utanför i ett litet bås med Felix när jag var inne på röntgen. Hon var så duktig och hjälpsam min lill stora Alma. Hon fick köpa sig en liten godis i godis atomaten o var hel nöjd med det.
Efter ett litet tag kom Fredrik och hämtade upp barnen och jag fick fortsätta att vänta tills bilderna skulle bli klara.

Det var ruskigt mycket folk på ortopeden många halkolyckor. Efter ett tag var bilderna klara och inga nya sprickor men mycket av mjukdelarna har fått en smäll därför kommer jag att ha väldigt ont ett tag.  Skönt att det "bara" var det.

Eftersom det inte tog 100 år på sjukhuset han jag även med min klipptid som jag hade in bokad. Skönt för jag hade ena blivit som ett troll i huvudet. När jag sitter i frisör stolen ringer frisörens son och konstigt nog e sonen en person jag kände när jag var yngre.

Lena! du måste gissa vem det är - vi träffade ofta denna kille på frökensudde tillsammans med ett helt gäng killar från skogen området.  Hur mår ni föresten blir det middag imorgon??

Ha en underbar dag allesamman
Nu är det snart dax att lämna kidsen på skola/dagis och sedan åka till rehab och få värmebehandling.

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att det inte var något allvarligt med handen. Men typiskt att du gjorde den illa igen...



Kram!

2010-03-12 @ 09:07:17
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0