En härlig dag

Solen lyser och vi har ca  5-6 grader vart ute.
Alla barn är på skolan och dagis och idag skall jag värkligen försöka ta det lung och njuta av stilheten här hemma. Jag ska försöka att INTE göra allt som måste göras,jag kommer inte att må bättre om jag bara ska stressa runt och göra allt halvdant.

I eftermiddag ska Alma och Felix klippa sig. Det är första gången han skall gå till en riktig frisör, annars e det jag som klippt honom typ 3 gånger + att Fredrik arbetskompis(viserligen utb frisör) klippt honom hemma.

Efter klippningen ska Alma upp till ridskolan för att ta igen en missad lektion. Och efter det måste vi handla lite mat.

Jaja ni hör ju vi har en hel del att göra trots att jag skall försöka ta det lungt.


Nu skall jag faktiskt försöka komma ut på en härlig promenad så får jag se vad jag hittar på sedan.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0