1 ÅR

Det har gått 1 år sedan allt hände..........
1år och 17 timmar sedan.. Jag ramlar och skyddar magen, bryter handleden.
1år och 10timmar sedan .. Jag är hemma från akuten med armen i paket.
1år och 5 timmar sedan ...  Vattnet går även massor av blod kommer "hjälp min bebis"
1år och 2,5 timmar sedan .. Jag går här på förlossningen med min onda arm och massor av värkar.


Nu är det "bara"  ca 1 timma alltså 09:47 så kommer det ut en "liten" Felix på 4450gr och 54cm. Helt frisk och kry trots mammas bravader 17 timmar innan.

Exakt 1 år senare fyller han 1 år. Grattis älsklingen min. Mycket snorig idag stackarn.


Igår hade vi lite kalas för han,  Farmor,farfar, ulla, morfar Agnetha, Henke och micke var dom som kom
När snoret försvinner ska lite kompisar komma.
Lite kalas bilder.
 

 
Felix fick detta bilgarage, han fick massor av kläder,gumistövlar, klossar man stoppar i en låda, klossar man kan bygga torn av , pusselbok m.m.


 Imorgon återstår lite mer 1års bestyr för min del, jag ska in till sjukhuset och gå till röntgen och läkaren med min hand som efter två operationer fortfarande är helt kaput.


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Grattis Felix!!!!

2010-03-08 @ 17:00:21
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lenas Sötnos!!!!!

2010-03-08 @ 21:27:39
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0