Så länge sedan

Det var så länge sednan jag bloggade sist men det har hänt en massa saker som gjort att jag inte haft en enda minut över till bloggandet.

Först av allt Sorry Lena att jag inte hört av mig om fikan... Men nu när Andreas snart har semester kan ni väl komma o grilla?!

Först har jag sakt upp mig på min nuvarande tjänst, Jag till träder en ny tjänst på en nyÖppnad förskola i mitten på novenbber och fram till dess skall jag jobba på vår lilla butik här hemma i "vår lilla by"
I denna  butik har jag nu gått en massa pass för att lära mig och senare idag skall jag göra mitt första "egna" pass.

Sedan har jag som jag nämde tidigare haft en en hemlis här kommer den.....





En Liten Dansk/svensk gårdshund 12 veckor gammal vid namn Texas har flyttat in till vår familj.
Han är så underbar, ja e så glad över att äntligen fått en fyrfotad vän igen. De 2,5 år som nu gått sedan Leo gick bort har vart väldigt tomma.

Nu ska vi träna...träna... träna... så kanske de blir av något denna lilla vovve.


Ne dax att göra sig ordning inför jobbet. Jag skall försöka uppdatera er snart igen.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0