Jag önskar mig

I försenad födelsedagspresent önskar jag mig ett litet minne. Bara ett litet chip jag kan stoppa in i huvudet som gör att jag ska komma ihåg saker och ting. För det har jag ett stort problem med just nu.

När Maria frågar om jag kan hänga på till öf (öppna förskolan) säger jag självklart va kul och Kommer för fasen inte ihåg att Lucas ska gå på simskola på onsdagar eller att Alma ska ha med sig gympapåsen till skolan eller att Felix har en bvc tid. (dock inte alla saker samtidigt som tur är)

Kan hjärnan bara skita i och lagra denna info??

Jag börjar bli riktigt trött på att hela tiden glöma av vad jag ska göra eller vad jag lägger mina saker.

Ne nu är det banne mig dax att gå och lägga sig och få lite sömn, för jag kan jag iallafall inte glömma av vad sovrummet ligger, eller hur man gör för att gå dit.


Kommentarer
Postat av: Malin

Näää måste ju ha nåt att göra på jobbet med! Jopp mamma och pappa stannar till tisdag så de får hänga i Barca själva en dag, vilket de hade fått göra oavsett för jag hade ju jobbat!

Blev inget kaffe dom hade inget på min supermarket, så får spara mig till helgen!

Vill se lite kort på ungarna snart, hade varit kul att ha nåt fint som bakgrundsbild på datorn :)

2010-01-26 @ 21:18:23
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0