Torsdag 4 Februari

Just nu ligger lilla Felix och nanar, han vart väldigt trött så här på morgonkvisten.

Vad bjuder då denna snöiga torsdag på?
Jag skall försöka åka till banken och sedan ska jag försöka få tag på en liten present. Ikväll ska jag även försöka få gått på ett vatten gympa pass också.

Annars har inte jag så stora planer på denna dag.

Vad ska ni hitta på idag?

I helgen kanske vi ska låna hem en hund som jag igentligen fick när han var valp men eftersom leo blev sjuk så fick uppfödaren ta hand om honomigen. Nu har det gått ca 2 år sedan vi lämnade honom det har tagit längre tid pga min garvidetet+ min brutna hand så nu suger det i hundtarmen och vi skall som sagt låna hem honom på prov.

Barnen är överlyckliga och har köpt lite leksaker till honom.

Vad ska ni göra i helgen????


Första bilden på Maxon ca 3 veckor gammal.

Här är han ca 7 veckor gammal.

Detta kortet är på en av de första dagarna vi har honom hemma, då är han ca 8 -9 veckor.

Mer kort hittar jag inte på honom, så när vi har honom så ska jag ta kort för nu är han stoooooor


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0