Tidigare inlägg

Som jag skrivit i tidigare inlägg växer mina barn otroligt mycket just nu. Det kommer göra mig skit pank. Jag har lagt in en beställning på meandi för 3000kr och nu idag köpte jag ännu mer kläder till Felix. Det behövs mycket kläder till Felix, han  kanske ska börja på dagis redan i April.
 De har frågat om jag kan tänka mig att gå in och jobba 50% då det inte får tag i personal. Och ja jag kan tänka mig det trots att han e så liten.

2 Boddys och 3 par byxor det blev även ett regnset.


Felix är högt och lågt just nu, ena stunden är han precis jämte mig och andra stunden är han bara borta. Idag hittade jag honom i tvättstugan och ja han relaxar lite på tvätt högen efter den enormt jobbiga kryp rundan..

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA KLOCKREN BILD! Han verkar trivas i tvättstugan den lilla killen :P

2010-02-10 @ 23:36:50
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0