Onsdag morgon

God morgon alla läsare.
Morgonen har börjat si så där, Felix är gööra förskyld så han har vaknat typ en gång i kvarten sedan Fredrik gick upp klockan 4. Vid 7 vaknade hela gänget.

Idag värkar Lucas må prima igen efter 3 dagar med över 39 graders feber, självklart vill han åka till simskolan idag- simskolan är faktiskt stängd pga all snö vilket är ett + eftersom jag igentligen inte vill att han ska simma idag.

Eftersom Alma oxå har stannat hemma från skolan då jag inte har vellat dra ut Lucas med över 39graders feber i -17grader för att köra henne till förskoleklassen, så börjar hon bli riktigt rastlös och går  lixom o små retar sin lillebror som inte riktigt har fått tillbax sitt goa humör vilket gör att han blir väldigt lätt arg och ledsen. Ja ni hör ju hur det låter.

Ikväll är det hundjobb på schemat. Imorgon kväll skall vi ha möte på mitt andra jobb innom barnomsorgen.
På Fredag ska jag ut med ett par tejer. Lördag skall jag på utställning med vovven (om de nu kör med tanke på all snö) och söndag är det hundjobb igen.

Massor att göra som sagt. Men nästa helg ska bli syper skön då har jag bokat en natt nere i varberg för bara mig och Fredrik.

Jag säger att jag inte har tid med allt jag vill göra och att jag och Fredrik "BARA" är föräldrar men då tänkte jag på familjen annorlunda och den familjen som bor i Älvdalen. De har fått 10 barn på 13år sa de i måndags.
Jag fattar inte hur de får allt o funka. (kanske kan man få ett studiebesök...)

Tycker jag inte har många lediga minuter till annat än disk,tvätt, köra till o från skola dagis m.m.,aktiviteter, läkarbesök, kalas ................ listan blir hur lång som helst, Och ändå har jag knöttt in mitt hundjobb för att det e så vansinigt skoj, och 6 April skall jag som sagt börja jobba 50% på mitt gamla jobb inom barnomsorgen. Tur att jag fått så bra tider att jag är ledig två dar i veckan + sena dagar så Fredrik kan hämta dom tidigt från skolan.

Blir man tokig så säg,men  ja jag e en sån person som vill göra ALLT och gärna lite till.

Ne dax att hitta på lite skojligheter för mina barn

Kommentarer
Postat av: Fightermom

Jodå allting är jätte bra här :) Det planeras bröllop för fulla muggar :) Ja det har gått så himla fort :) Ska ni ha ett stort 1 års kalas? :)



Annars allt bra?



Kramar

2010-02-24 @ 13:47:17
URL: http://fightermom.blogg.se/
Postat av: Marih

Ja hon har blivit en liten tjej nu, ingen bebis längre! Men hur gamal är din pojk? Amanda blev 10månader idag!

2010-02-26 @ 22:34:47
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0