En trött kväll efter jobb

Snacka om att jag är trött eller snarare sagt seg efter kvällen hundsims jobb.
Idag har jag haft 2  nya kunder en Golden och en schäfer.

Det är mycket roligt när nya kunder kommer och det behövs inte för att det går jätte dåligt men det finns alltid plats för några kunder till varje månad. Så har du en hund som behöver gå ner i vikt, en hund som behöver bygga muskler, en hund som behöver mer motion, rehab m.m. Så är ni välkomna att höra av er till mig.
hemsidan hittar ni HÄR.

Det är ett ganska tungt men otroligt roligt jobb. Jag värkligen älskar det.


Kommentarer
Postat av: Jenny och Qing

Ja, åh vilken underbart jobb! Ha provat på undsim med min Qing två gånger och det är verkligen roligt.

2010-02-19 @ 08:54:41
URL: http://qingsperspektiv.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej Linda. Nu har även jag hittat hit ;-)

2010-02-20 @ 07:15:59
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0