De växer



Min ungar växer som bara den, jag måste köpa varsin ny garderob till dom nu till våren.
Det blir ju inte billigt trots att jag säljer meandi kläder och får bra rabatt på mina och ungarnas kläder.

Dessa tröjor är Lucas favoriter.

trafikstockningfotbollargamla bilar många folkabussarrobot

kanin bak och framkurbitsklänningmedaljongkjolsolomedaljong

Alma är sugen på dessa plagg.


svettisknickersKnickers ska alla 3 barnen få.

Sedan ska jag behålla massor av härliga plagg som hänger i min kollektion.


ALLA bilder är lånade av meandi.
Är det någon som är sugen på att ha ett meandi party så gå in på deras hemsida och klicka i jag vill vara värdinna,så tar din närmaste säljare kontakt med dig.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0