Lång helg väntas

Är sjukt trött, är så trött att jag inte riktigt vet vart jag skall ta vägen, är så trött att jag knapt kunde hålla ögonen öppna på jobbet idag.= FARLIGT.....
 
Så det ska bli sjukt skönt med en låång helg.

Började helgen med en ansiktsbehandling idag som jag endast behövde betala 200kr för:-) Jag somnade till i stolen när masken skulle verkaunder en värme lampa.

Imorgon drar jag och Fredrik ner till Varberg för att ha lite Barnfri tid:-) vi skall julklapps handla m.m sova på hotell (vilket ska bli så skönt att få sova en hel natt) sedan kanske det väntas en massage också.

På söndag eftermiddag när vi kommer hem skall vi ha lite gäster, då kommer nämligen den familjen vi träffade på Gran Canaria hem för att käka.

Måndag kommer jag vara ledig från jobbet för att se på mina kids Lucia uppvisningar.

Ha en Trevlig helg alle samman.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0