Helgen

I helgen var det barfitt. Jag och Fredrik spenderade några timmar med att handla julklappar till barnen från oss själva, från farmor och farfar och även från fredriks mormor. Så nu är alla julklappar färdig köpta till Alla.

När vi kom hem fick vi besök av den familj vi träffade på Gran Canaria.

Lucas, Linnea, Elisia och Alma


Felix vart trött när vi kom så det gick knapt att väcka honom.

På kvällen när vi sattoch åt så kom jag på att jag tidigare på dagen tat av mig halsbandet då jag gick och solade på hotellet och glömt att ta på mig det och att det måste vara kvar på hotellet. Jag ringde till hotellet med de hade inte fått in något halsband och de gick även och tittade där men inget..FAN... Mitt fina halsband jag har fått kedjan av Fredrik och det fina MAMMA BARN smycket av pappa och Agneta. JAG ÄR SÅ LEDSEN att det är borta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh i know the feeling, lämnade kvar två ringar på flygplatsen i Frankfurt sist, lagom irriterande vill jag lova! Hoppas halsbandet dyker upp i någon necessär hemma iaf! BTW jag nämnde aldrig för mams och paps att vi köpt julklappar till dem... så om vi vill ha från dem får ni nog snällt nämna det :)

2010-12-13 @ 22:38:47
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Postat av: Malin

Åhh i know the feeling, lämnade kvar två ringar på flygplatsen i Frankfurt sist, lagom irriterande vill jag lova! Hoppas halsbandet dyker upp i någon necessär hemma iaf! BTW jag nämnde aldrig för mams och paps att vi köpt julklappar till dem... så om vi vill ha från dem får ni nog snällt nämna det :)

2010-12-13 @ 22:39:30
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0