fya

Vilken natt och dag det varit.

Jag satt uppe till klockan 01 och pluggade(fick gjort väldigt mycket) Men när jag skulle sova skulle tydligen alla kidsen vakna, så det var typ så man fick natta om alla tre.

Tror jag inte somna förren vid typ 02:30 och sedan blev jag väkt av Fredrik när han gick till jobbet vid 04:15 och sedan tyckte kidsen att det var dax och gå upp vid 7.

Ja så mina ögon går lite i kors idag.
Jag måste ändå försöka sitta uppe en stund och plugga idag med, jag har som sagt massor av saker kvar att göra så jag måste PLUGGA PLUGGA PLUGGA för att inte komma efter, har två ämnes pärmar och två uppsattser och fyra observationer som ska göras.

Ne nu är det dax att ta tag i middags planeringen.

Imorgon bar det av till Fredriks kusin och hans familj för att fira in det nya året.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0