En liten stund

Alma är på skolan idag och Lucas valde att åka en liten stund till dagis. Felix får vara hemma en dag extra trots att han vart helt ok sedan hanla spyan i vår säng natten tills måndagen, men som sagt jag håller honom hemma likt reglerna....48 timmar vid magsjuka.

Felix har precis somnat med alla sina nappar.

Så Nu får man lite tid för sig själv.
Tvättmaskin,torktummlare och diskmaskinen går för fullt.

 så nu får jag tid att blogga lite, surfa runt och ska även försöka hinna med att skriva några rader på min uppsatts som ska in efter nyår.
Var i skolan i helgen och PANG sa det så fick man helvetes massa saker att göra, jag började tvivla lite på mig själv, kommer jag att klara av detta.
Dubbel utbildning - heltidsjobb - familj


Ha det gått så länge

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

hahaha Sött med alla napparna

2010-12-21 @ 18:48:03
URL: http://saratilling.devote.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0