5 dagar

Jag har bara 5 dagar på mig att bästamma mig hur jag skall jobba i höst...

Skall jag jobba kar där jag gör nu
+ nära - slipper bensin kostnad
+ slipper fixa hundvakt m.m
+kan jobba vidare på mitt hund företag

  -Bra tim anställning så du vet aldrig hur många pass/hur mycket lön du får
- dålig peng vid sjukdom/vaab el semester
- oregelbundna tider som gör att man är från familjen Mycket

Jobbet jag blivit erbjuden
+ Bra lön
+ok arbetstider
+ fast tillsvidaretjänst

- kan inte ha mitt hundföretag
- måste fixa hundvakt/dgis där av mycket pengar


Snälla lägg en synpunkt va du tycker

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch vad jobbigt när man måste väga för- och nackdelar så där :( Och när det är så olika förutsättningar...



Jag vet inte vad jag hade gjort om jag hade varit i dina skor... Det är svåra val!!



Kram!

2010-08-10 @ 09:41:42
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: Malin

Men hallå, ni kan ju bara ringa när jag är grön = online =)



Vad är det nya jobbet för något? och vart?

Jag skulle råda dig till att ta det som du känner ger dig mest tillbaka, om inte så kommer du ångra dig i efterhand!



M

2010-08-10 @ 14:26:18
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0