Så möör

Jag e så mör i mina små ben. Igår kväll "tränade" jag dansen affro och idag gick jag en promenad först på min lunch rast ca 25 min och redan då hade jag en liten känning av dansen. Jag trotsade det hela genom att gå en promenad till på ca 25min nu på kvällen. Så nu när jag sitter här i sängen med datorn i knät känner jag allt att det känns. Det är ju ca 4 månader sedan jag tränade sist.

Nu när jag har en person som hela tiden peppar mig så kanske jag kan gå ner de där sista 5-6 kg som jag vill ner. Jag vill även minska ca 6-7 cm i midjan, bara där har jag sätt ganska stora resultat bara på de 2 veckor som nu gått med mindre dricka, godis och kakor 3cm midre i mått. Jag känner mig inte lika uppsvullen som man kan ha gjort innan och suget är nästan helt borta.

Kanske kan man känna sig hyfsat nöjd när bikini säsången börjar :-)

Ne nu är det dax att ladda baterierna med lite sömn så jag orkar jobba ett par timmar innan vi ska ha familje mys imorgon ef.

Natti natt mina vänner


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0