1 timmes

Idag har jag vart hos frissan och efter det skulle jag igentligen vart på ett affro pass. Men vädret vart så bra så jag tog en timmas promenad i stället.
Det var mycket skönt att bara traska runt i sina gamla hem trakter mölnlycke området Flasch back (hur de nu stavas) Lite skönt att få miljö ombyte på promenaderna.

Imorgon är det sista April (valborg) skit vad tiden går fort.Det har gått en hel månad sedan jag började jobba.
Vad tar tiden vägen det känns som den bara flyger förbi. Det är massor som man vill göra men inte hinner med, men jag får hela tiden prioretera.
1 Barnen
2 Jobbet
3 Hundjobbet
4 hemmet
5 träning/mig själv

Dumt?!

Maj månad kommer inte bli bättre precis, mer jobb, möten, utbildningar, hem familj, träning dop och avfiranden av personer som slutar jobbet slutar m.m.

Ne skall man orka måste man sova ordentligt och det skall jag ta och göra nu.
Godnatt på er.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0