Måndag 7/9

Hej alla
idag har jag, lucas och felix vart och storhandlat medans Alma var i skolan. Hela 1600 kr på vad? jag tycker inte vi handlade så överdrivet mycket saker.

Ja ja  veckan som kommer är ganska lungn, i morgon skall Felix på 6 månads kontroll, tänk att han redan blivt 6 månader helt sjukt vad tiden går fort.

Vi försöker och försöker få Felix att ta flaska han har blivit så "anti" flaska. Men jag börjar trappa ner amningen nu så han får bara en gång på kvällen, morgon och ev en gång till mitt på dagen. Igår blev han så hyseriskt arg och skrek i ca 40 min för att han inte ville ha flasken utan vände sig hela tiden mot min "tutte". Det slutade med att han somnade av utmattning, när han vaknade ca 20 minuter senare fick han lite yoghurt.

På lördag ska vi ha folk här på för/efterfest vi ska nämligen på kräftkalas på fotbollsklubben det börjar 18:30 och folk har tidigare år gått hem redan vid 24:00. Vi kommer nog att vara ca 15 personer här innan och det pratas om att vi skall ses redan vid 17. Vi får se hur det blir, vi har i allafall skaffat barnvakt. Det e kul att få komma ut lite grann.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hello!

Jobbar du på torsdag dag? Har du lust att följa med till öppna förskolan på BVC här i Mölnlycke annars? Mellan 9-12 är det för barn mellan 0-1 år.

2009-09-08 @ 21:19:10
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0