Klockan e 8

Ja nu e kolckan som sagt 8 och denna fredags kväll börjar så sagta ta slut. Idag har jag fixat med tvätten, damsugit och plockat undan lite små saker. Jag har även hunnit med att gå en lång promenad.
Idag har jag vart både nyttig och onyttig, ätit nyttig mat men sedan blev det självklart lite efterrätt glass,grädde maräng och chockladsås.

Vad har då helgen att erbjuda.
I morgon ska först Fredrik jobba från 5 han får skynda sig hem för klockan 9:15 är det min tur att åka till jobbet.

Alma ska både till simskolan och sedan på barnkalas.

På söndag ska jag stå på loppis, Jag har städat i vartenda lilla utrymme och hittat massor av onödiga prylar som vi bara har till ingen nytta så nu ska jag försöka sälja dem.

Annars har vi inte så mycket mer inplanerat.

Ne dags att fixa allt inför morgondagen.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0