Vilken helg

Ja vilken helg jag har haft.

I Fredags åkte jag in till stan för att träffa min barndoms kompis Lena, vi käkade middag och hade riktigt trevligt. Skönt att träffas utan barn och kunna sitta och prata i lungn och ro. Jag tog bussen hem redan vid 22:00 eftersom jag jobbade lördagen.

Lördagen bestod som sagt av jobb klockan 8:15 åkte jag hemmifrån. Första kunden kom klockan 9, vilket som var en katt. Lite specielt är det att simma katter, denna katt var kraftigt överviktig hela 9 kg. Katter e inte så försjusta i vatten direkt så en liten reva och helt pisse blöt var jag efter den simmningen. Kom inte hem förren klockan 16:30.
Eftersom Fredrik fyllde år i torsdags så skaffade vi barnvakt och  åkte vi in till stan för att käka ännu en middag(lyx för min del att få middag på stan två dar i rad) Vi skulle igentligen gått på bio men de ända vi ville se var slut. Så vi valde att åka hem vi lånade två filmer och satt och myste hemma i soffan i stället.

Idag söndag har vi inte gjort så jätte mycket. Vid 12:00 lämnade vi Lucas på ett barnkalas och sedan åkte vi snabbt ner till stan för att köpa en ny  bilstol till Felix.
Mesta dels har jag varit hemma och fixat och donat lekt med barnen, städat lite, tvättat sånt där vardagligt som man bara måste göra.

Malin barnens faster har varit här idag.

Drägel Felix drar sin faster i håret.

Ne dax att fortsätta jobba, ska kanske vara med i en artikel om hundsimmet, det krävs mycket - ni vet ju hur jäkla kass jag e på att skriva(alla mina stavfel m.m.)

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nja, fika går bort för min del. Men vi kan ju fortfarande träffas och så kan du fika :)

2009-11-09 @ 10:52:44
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0