Semester

Vår underbara sköna semester på Teneriffa. Vi åkte tillsammans med min Pappa,Agneta,Henke och Micke.



En liten del av hotellet.

En annan del av hotellet. Pool och pool bar.

Utsikt från vårt hotell.

Jag och min underbara familj.

Alma och Lucas är på hotellets mini klubb och gör pumpor till hotellets hallowen middag.
 



Felix och morfar.
 


Sista middagen på hotellet. Henke fotar....

Pappa, Agneta och jag.
Snacka om att vi har ångest för att behöva åka hem.

Kan ni gissa vem vi traffar på flyget hem?! Micke de (hur han nu stavar) Trummisen i Motorhedd(stavning ???)
Han var ju med i kändis jungeln senast. En trevlig kille.


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkomna hem!

Usch, jag fattar att ni hade ångest inför att återvända till gråa kalla Gbg :( Skulle själv kunna tänka mig att bo utomlands under det svenska vinterhalvåret!



Dags att ses snart!



2009-11-02 @ 15:04:06
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0