Jag står knapt på mina ben

Fan jag hatar att vara sjuk jag står knapt upp på mina ben.
Det hela började ca 01:00 natten till Fredag då jag vaknar av en mycket konstig känsla, jag går upp känner mig fruktansvärt yr i huvedet. hinner vara uppe ca 15 minuter innan jag behöver gå på toa, och då bara det rinner ur mig, jaja efter att ha tillbringar ca 20min på toa, går jag ner och lägger mig i soffan, somnar till vaknar måste gå på dass igen. Nu både skiter och spyr jag. Så här har det höll det på en gång i halvtimmen ända tills klockn 11:00 på fredagen, sedan har jag haft ont i kroppen haft lite feber m.m. Jag har fått mig en rejäl utrensning.

Idag känner jag mig mycket bättre men fortfarande lite yr och ont i huvudet. Ingen annan i familjen har blivit sjuka.

Idag när Fredrik var med Alma på ridskolan berättade några andra föräldrar om att det går svininflensa på deras skola i hindås, en familj hade till och med haft det men klarat sig skonsamt. Detta börjar värkligen ta fart nu det kommer närmare och närmare kanske e det tur att man vaccinerat ungarna i allafall.

Nu ska jag ta och lägga mig igen, har lixom vänt på dygnet nu när jag inte mått så bra sover lite närsom.

Det var en gång en björn, ett lejon och en gris.
Björnen sa om jag morrar skakar alla av rädsla.
Lejonet sa om jag morrar så flyr alla.
Då sa grisen det var la inget, för om jag nyser så springer hela världen och vaccinerar sig.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ursh... inge roligt!!!



Krya på Dig!!!



puss å kram

2009-11-16 @ 00:01:47
URL: http://sorvas.blogg.se/
Postat av: stina

fin blogg! :)

2009-11-26 @ 13:04:36
URL: http://stinapetterssons.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0