Provrums panik

I går efterAlmas frisör besök åkte vi upp till stjärnboden. Jag hade sätt i tidningen att de 20% rabatt på alla kläningar och tänkte att jag kanske kun´de hitta en fin till dopet.

Men ack ack jag provade först 7 st men ingen satt bra, man känner sig stor och fet.
Inte konstigt närmagen ser ut så här.




Sedan provade jag en jättesöt kläning och den passade jätte bra, problemet va att när jag tittade mig i spegeln så va det inte jag. Biträdet kom med en annan kläning som oxå passade jätte bra som jag värkligenkännde att jag  ville ha men när jag tittade på priset ville jag inte ha den längre. Den kostade 1895 kr och de e dyrt även om jag hade fått 20%.

Jag kom i allafall hem med dessa


Så nufår jag ut och promenera mera och göra väldans massa situps så kanske jag kan ge mig ut och letakläning lite senare,de e ju trots allt 1,5 månad kvar tills de e dop.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja fick också ett tuppjuck idag när jag skulle klä på mig. Fan ta den där slappa magen alltså!!

2009-05-07 @ 22:53:30
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0