Middags planering

Idag kommer Lena och Andreas på middag. Jag har även bjudit upp Maria, Jocke, Tindra och Elliot.

Vi är hela 6 vuxna 3 barn och 2 bebisar. Detta kräver lite planering. Men ingen fara på torpet jag älskar att laga mat speciellt när man får gäster.

Jag har redan hunnit med att göra sallad och en paj till efterrätt. Om någon timma e det dax att börja med potatisgratängen.

Men nu e det dax att ge Felix lite mat så han e nöjd

Jag åter kommer  i kväll förhoppningsvis med bilder och berättar om hur kvällen blev.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för igår! Jättegod mat och trevligt "som vanligt". Vi får investera i ett nytt köksbord och sen är det dags för oss att bjuda tillbaka :)

Och tack för den fina presenten!

2009-05-09 @ 10:59:52
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: Maria

Nyfiken på vad hotellet heter som ni ska bo på på Teneriffa? Och vilka åker ni med? Jag är så sugen på utomlands resa jag också!

2009-05-09 @ 17:27:05
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0