Pussel

Operationen skulle ta en halvtimma, men läkaren fick lägga ett pussel. Hela min hand va trasig så operationen tog 4timmar. Jag har mådde skit efteråt, mådde fruktansvärtilla och var väldigt yr. Men gullig personal va det. Ska inte klaga på sjukvården denna gång. De har tagit väl hand om mig. Trots att jag vart skit skraj har jag kännt mig trygg.

Jag har ruskigt ont men det kanske inte eså konstigt när de öppnatden både på ovan och undersidan och lagt in både plattor och skruvar. omtvå veckor ska jag in och ta stygnen och byta gips.


Kommentarer
Postat av: Maria

Herre gud människa, vilken otur du hade! Nu hoppas jag att du läker snabbt och inte har alltför ont hela tiden så att du kan njuta av Felix!

2009-03-18 @ 22:11:55
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Men gud vad drygt.. hoppas det blir bättre för varje dag som går! Är du intressrad av ny design är du välkommen in till min design sida.

2009-03-19 @ 16:43:06
Postat av: Linda Moberg

Hej Linda! Din stackare, att du skulle råka ut för något så hemskt, Nu när du ska njuta av Felix.

Grattis förresten till den underbart söte gossen.

Hoppas att allt går bra för dig.

Kramizar Linda Moberg

2009-03-20 @ 13:36:30
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0