Planerar

Jag sitter här och försöker surfa runt för att planera lite vad jag kan göra i sommar med mina barn.
Vi kommer ha 6 eller 7 veckors sommarlov. 4 dar e bokade då vi kommer att åka till tyskland men sedan då?
Fredrik kan ju inte ha så mycket semester men men.


Kanske kan vi åka till Astrid Lindgrens värld, kolmården eller campa ett par dar. Bara för att Fredrik ska ta någon dag till och vara ledig på.

Sedan kan man ju gö lite dax utflykter men vad????

Ge mig lite tips på vad ni brukar göra.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi har också pratat om Kolmården i år. Där har jag inte varit sedan jag var barn :)

Skara sommarland är ett annat tips om vädret tillåter. Dit kan man åka över dagen. Vattenlandet är ju enormt!

2009-03-02 @ 11:10:44
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0