Operation

I onsdags var jag på återbesök hos ortopeden. Där fick jag veta att det kommer bli operation av handen. Operationen kommer göras Måndagen den 16/3 klockan 7.

 Jag har fått hyra en bröstpump så jag kan mjölka ur och Nu försöker vi lära Felix ta flaskan så att Fredrik kan ge han mat medans jag ligger på operation.

Det e lite läskigt att behöva operera men handen kommer aldrig att bli bra annars.

Eftersom det e min högerhand e allt ganska svår jobbat just nu. Jag hoppas att allt läker sig snabbt och fint så man kan klara allt själv. Det e både svårt och lite pinsamt att be så mycket om hjälp.

 men jag måste säga Tack snälla till er alla som hjälper mig. Jag/vi skulle inte klara oss utan er just nu.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0